zaterdag 25 augustus 2018


Ik heb geen idee
Herken je dat onrustige gevoel van binnen, alsof je binnenkort een grote stap gaat maken maar dat er op de een of andere manier er nog iets is wat je tegen houd?
Ik wel. 
Ik zit in een bootje met mijn ziel aan het roer op weg naar mijn bestemming, maar waar de reis naar toe gaat?
Ik heb geen idee.

Wat ik wel weet is 
Dat ik het roer volledig los moet laten....
Dat er hulp is, altijd en overal......
Dat ik ooit ergens op de juiste plek terecht kom.....
Dat de moeilijkheden onderweg er voor zorgen dat ik de juiste beslissingen en stappen neem.
Dat ik daar weer van leer......
Dat ik vooral niet moet vergeten te genieten onderweg.....

Don't take the easy way
Ik neem je graag mee op reis, in mijn bootje, om ervaringen te delen. 
Waarom? 
Kiezen voor een leven vanuit verbinding is geen gemakkelijke weg. Een weg terug is er niet. Dat is ook de bedoeling. Don't take the easy way
Schrijven is een mooie manier om vanaf een afstand door alle vertroebelingen heen te kunnen kijken en daarna weer met een heldere blik verder te kunnen. Hoe je het ook wendt of keert, de verhalen zullen altijd iets in beweging zetten. Hoe klein het ook is of hoe onbelangrijk het ook lijkt.

Ontmoeten
Door het schrijven over het leven vanuit mijn zielemissie, nl het leven vanuit mijn grootsheid en het begeleiden van anderen hierin hoop ik jou te ontmoeten. Daarom doe ik wat ik doe.

Liefs,
Agnes





Centrum de Spiegel




Geen opmerkingen:

Een reactie posten